SIAPA SAYA

My photo
Shah Alam/ Klang, Selangor, Malaysia
Pengusaha cendawan yang bercita-cita tinggi.... untuk memajukan industri cendawan tiram kelabu

KAMI MENYEDIAKAN BAHAN ASAS UNTUK PERUSAHAN CENDAWAN


Cap/neck/stoper
Plastik bag 6 X 13
Habuk Kayu getah
Bungkah cendawan
Cendawan
Dedak padi
Kapur Pertanian
Baja Kompos (najis kambing EM)
EM.
BOI-PLANT
WOOD VINEGER(cuka kayu)

FETIGASI SISTEM

KAMI DI MULTIVAR ADA MEMBEKALKAN PERALATAN DAN BAHAN MENTAH UNTUK FETIGASI.

DRIPER
NIPLE
TIUB POLY
MINI TIUB
MEDIA
ANAK CILI
TIMER
EXTENSION
SISTEM 10 POKOK

Friday, November 21, 2008

Rakan niaga cendawan

Kepada rakan cendawan area klang dan shah alam dan sekitarnya...
KAmi di multivar ingin berkongsi idea dan peluang untuk memajukan industri cendawan. Sekarang ini kami telah menerima banyak peluang perniagaan dan tawaran bahan mentah cendawan dengan harga yang rendah. Saya ingin mencari rakan cendawan yang ingin mendapatkan bahan dgn harga rendah menyertai kami di multivar. Kami ada mendapat plastik PP dgn harga RM9/ kg, dedak padi Rm0.90/kg, neck 6sen/ pcs, tutup rehat 4.5sen/ pcs.Cuka kayu Rm 30/liter.
JAdi kepada sesiapa yang ingin menurunkan kos boleh berbincang dengan kami di multivar. Kami juga ingin mencari rakan untuk memasarkan cendawan segar kami. Dan kami juga ingin memasarkan cendawan segar anda sekiranya hasil kami tidak dapat menampung permintaan. setakat hari ini kami telah menerima tampahan lebih dari perngluaran kami. jadi kepada yg ingin memasarkan cendawan segar kami sedi membantu dengan harga yang berpatutan.

Kami sedang mengembangkan pengeluaran bongkah kerana permintaan untuk bongkah juga amat tinggi. Kami berusaha untuk membuat pembaikan terhadap sistem pengaulan dan pembungkusan bongkah. Kami juga sedang menambah baik sistem kukusan kami.

No comments: